no way to run

RSS

apa la naseb aku??

haa..salu ny aku sgt la rjen mengupdate blog aku neh.. lbey2 lg ble da tau dri 2 da tua en.. ahahha.. yke aku da tue? bru "18" takan tue kot.. ahahha.. pasan je la ko una.. salu ny lau besday aku mst aku update kaw2 ny blog aku en.. tp kali neh.. pic besday celebrate besday sume tade... kesian ny aku en.. salu ny mst ad post khas la aku wat tuk besday aku.. tp thn 2011 neh.. haram.. tade lgsg.. nk tau ta sbb ap?? meh sni aku nk cte sket...


3rd week of jan...aku bru dpt tau agak2 ny dak2 dekan n hampir dekan kne p camp.. camp ap pn aku tatau.. ap kejadah ny camp2 neh.. b4 this ad gak wat camp2 neh tp for bdk2 yg 2 pointer.. n camp dorg sgt la best.. tdo bkn lam khemah. tdo cam kat chalet da.. mmg terbek la.. tp camp yg aku kne g neh alahai...sgt klaka.. ntah pedalaman mne ntah dorg cmpk ktorg.. da la last min kot kasi tau WAJIB g.. lau ta g kne tatatertib.. siap hightlght kan lg.. mmg ta la.. aku da cm maki
hamun mencrot2 r.. sto umah aku g camp bangang 2.. supposely 5 org la.. tp sorg lg 2 ktorg ajak join la takan nak suh dy duk sorg2 lak.. mmg ta patah keting la dy en... mslhnya.. brg2 peralatan camp sume ne bwk.. tgk2 amek ko tdo kat khemah.. perghhh!!! camp aku kat DRFC jasin.. pe ntah nme pnoh camp neh.. lpe da.. hah..

21/1/2011... tyme neh la aku grak g.. kul 3 cm2 la.. smpi2 je..aku tgk da brada kat keliling tasik da.. yg smat ny kne pasang khemah sndri.. mmg ta la..plak aku reti psg.. igt senang la kan.. ketisah gak la aku.. berlecak sume.. renyah sugguh laaa.. haih.. aku mmg skati je la psg khemah 2.. agak2 kukuh aku ase slamat da.. ahahaha.. aku igt mula2 camp 2 uitm la yg handle.. kre da
k2 yg anjurkan yg take over.. tgk2 org kat camp 2 ha yg take over camp ktorg neh.. perghh.. mmg ta mncrot lg la aku..leader camp 2 abg yus.. owner DRFC 2 la.. dy 2 sgt gns snaye.. aku cm kdg2 ok kdg2 ase nk bnoh dy pn ad.. da la wat ktorg neh sume cm askar.. ko spe nk wat ktorg cmneh.. mlm jumaat 2 ktorg wat actvty sket la.. well, agak best la jge.. abg yus 2 tye duk mne la besday ble la..kre 1st ktorg wat game spe duk kl kua...ph2 dy tye area ane lak.. ph2 spe duk mlake kua..dri selatan smpi la utara pantai timur sume dy sebut.. ph2 dy tye spe adk bradik 5 kua..ank kebpe lak.. smpi la spe yg ad byk adk bradik.. then dy suh spe yg besday bulan dec kua.. tye date lak ble.. ph2 bulan jan lak.. tye date gak.. smpi kat aku jek.. aku ckp la 22 jan..ad la plak bdk ntah spe ntah p ckp sok la besday dy.. mmg abg yus 2 ta dgr la kan.. tros dy tye sume ari neh bpe ari bulan ea.. dak2 sume jwb 21.. then abg yus ckp sok 22 ea?? siap ko jap lg..smbil pointing kat aku.. aku da aiseh men.. mmg kne klaka la neh...tp en lg kesian kt eca si comel 2 kne bhn gak.. ari 1st da kne bhn nan abg yus..alahai kesian ny ko ca.. smpi menangis.. dpn org rmi kot mmg ta malu la dy.. siot tol abg yus 2.. sumpa aku cm nk je tarik eca msok group aku.. tp sbek dy sto group nan teha.. aku group nan fira n aa.. nad je tercmk kat group len.. neh lg sorg cne tercmpk ntah.. adeh.. mlm jummat 2 ktorg ad wat night walk.. perghh..mmg byk bnda blaku la.. b4 wat nite walk 2 ktorg ad wat uji minda sket.. still men ttp2 mate gak.. group aku kot dlu yg wat dlu.. mmg ta gentar la plak en..sume group members aku kne ttp mate except my leader-Paan- tayah ttp mte sbb dy yg kne bg order kat ktorg nk kne wat pe.. da men cm ketapi.. pgg2 bhu.. aku ttp kan mte fir da 2 mte aku spe nk ttp kan?? dtg la leader aku neh tlg.. da dy offer nk tlg.. aku kasi je la.. heh..thanx 2 paan la.. aku mmg ttp kasi nmpk jln la.. sng sket.. ahahha.. mmg men tpo.. pedulik ap akuh.. mmg frust gak la leader aku 2 nk bg arahan.. nk dak2 byk tye lak.. byk complain lak.. last2 give up tros.. mne ta ye ny sorg2 dak kne lps then pgg sto tali.. tali 2 cm bulatan setiap sorg pgg... da 2 paan ke bg arahan angkat tali 2 ke baldi n msokkan baldi lam tali 2.. tgh2 tali 2 diikat bntk bulat so that baldi lps la msok lam 2.. baldi da msok lam bulatan tali 2 mmg cntek da.. lps da.. tgl nk angkat je baldi 2 pki tali..cne nk wat?? 2 yg si paan 2 duk pk tp dak2 group aku neh ta sbo.. byk beno complain ny.. tye bnda ap la.. lmbt sgt la pe la.. mne ta frust si paan 2 nk pk kan..sumpa kesian kot.. aku siap ckp lg lex la bia la paan 2 pk.. kte sume ta nmpk pe yg jadi.. paan sorg je yg tau pe jd.. so tayah la push2 dy.. mmg ta tnsn la.. mmg last2 give up.. ta dpt.. lubang bulat 2 bpk besar.. lau aku pn tatau cne nk wat... tp snaye ad caranya.. cuma paan ta pat nk pk je sbb kne push nan dak2.. alahai kesian ko paan.. pape pn.. gud job gak la coz ko sbau nan team mate ko..aku salute ko la paan.. ko lead group ktorg mmg terbek.. actually byk games friday nite 2 ktorg men tp ta la sume game aku nk cte en.. mmg ta cram la plak jari jemari aku neh.. but cte nite walk 2 wajib cte.. ahahah.. sbb byk bnda klaka jd.. mlm 2 mulut si abg yus 2 mmg cabul gle.. dy ley g sbot makhluk halus.. 2 jek word dy sbot..ad sumthing happen.. but b4 2 aku cte sket sal fira neh.. alahai.. kesian nan dy.. group aku kre aku la org last kre duk blakang skali la.. mne ta ye ny da sume team mate aku tkot.. aku nan tkot2 brani ny volunteer la duk blakang.. da 2 fir dpn aku.. tyme dy lps kan ktorg sorg2 aku tye la kat cgu yg jge 2 tye jalan pe sume.. da 2 fir tye bpk byk kali la.. dy bkn men tkot la smpi nk terkencing.. ahahaha.. cgu 2 ckp straight je nmpk jln besar bercabang msok knan.. then jln je.. dy nan glabah ny tye seribu kali aku ase.. tkot sesat ny pasal.. da 2 after dy da jln ttb kat dpn 2 dy tros msok kanan.. amek ko paya dy msok.. sbek dy jerit nme aku.. aku da riso da.. ad la sto cgu neh p cri dy.. da 2 cgu 2 tye ' ko nk g mne 2?' da 2 fira jwb 'tatau la jln ne..sesat.. ta nmpk'..adoyai... ko neh fira da tkot sgt smpi msok paya.. sparuh bdn gak la dy basah kuyop.. dy tkot ngat 2 sbb jmpe kanan je dy tros msok pdhal jmpe jln besar bru msok kanan.. menangis2 dy.. aku ckp tgu aku dy ta tgu.. dy tkot.. aku slumbe je jln.. knon2 ny "antu2" kat dlm 2 tkot kan la.. pordaaa laaa.. hambar gle.. sket pn ta tkejut.. boley blah la.. ta jd lgsg.. ahahahhaha.. da 2 after sume housemate aku da lps.. ttbe si teha neh lak yg tade.. housemate aku gak 2.. teha, hani n fatin hilang.. bia btol..korg cye ta?? hani 2 classmate aku.. fatin 2 junior.. adoy.. mmg sume mncri gle2 la.. org2 kat situ sume cri.. tp yg aku plek ny npe la cgu2 aku sume relax je.. ta tkot lgsg.. mule la aku ase bnda2 neh sume tpo2 belaka en.. ye la.. bkn ley cye ngat dorg neh.. ske mnipu.. tapi snaye ny kes kne sorok mmg btol.. mmg dorg 3 kne sorok.. neh gara2 mulut si abg yus 2 la.. tp sbek dorg 3 ta panic at the disco.. ktorg da pk da dorg msok paya cm fira 2 ke.. da mrepek2 da ktorg pk.. kul 3 pgi ktorg ta tdo lg.. duk tgu la dorg blek.. tgu crew DRFC cri dak 3 org 2...last2 ta jmpe gak dy suh ktorg sume tdo kat dewan.. bkn lam khemah.. housemate aku sume da cuak bagai pe la.. mmg ta tdo lena la aku.. da la phone aku pnoh nan msg org wish.. mmg sto hal lg la aku ta reply.. ta sempat kot..ph2 ktorg bgn pg aku tros g khemah kot2 teha ad en.. aku tgk ad.. aku tye npe dy ckp tade pe.. mmg aku ta ngamok la...aku tye ley ckp tade pe.. ble tye ko g ane.. dy jwb ak ad je kat sini.. berbulu aku.. dorg mmg kne sorok.. tmpt yg kne sorok 2 abg azmir mmg da cri byk kali tapi ta jmpe da 2 ble abg yus cri bru jmpe.. da 2 abg yus n crew mmg ta tdo la jge dak 3 ekor 2 lua khemah.. dorg taley tdo nan ktorg.. sbb bnda 2 ad.. n abg yus bce2 la ayat..bnda 2 ad nan dorg kat lua khemah.. 2 sbb la abg yus n crew2 sume ta tdo.. kesian lak aku.. tp spe suh dy wat cgu.. mulut dy la..kan da kne.. ta pnh2 kot abg yus ckp.. 1st tyme.. tau pn dorg panic at the disco.. men2 lgi.. haih...abeh cerita friday nite..

2nd day...22/01/2011...tyme neh..tyme neh la besday aku.. sadis ny tyme besday kat camp haram neh.. hukhuk... sumpa aku ase nk blek je.. pgi2 lg da kne mndi tasik..b4 2 exercise lu...da 2 bru msok tasik..kne wat water confident...cne 2?? aku da la ta reti brenang .. mmg ta la kan.. sume kne wat kot.. no excuse.. berdiri kat ujung titi then terjun.. spe yg kne tolak nan abg yus nasib la.. mmg jao ny n kuat dy tolak... siot.. sbek aku ta kne.. sbb aku ckp jgn tolak.. ahahah.. dy lpe ari 2 besday aku.. da 2 dy p tye fira spe una.. fira ckp la 2 la una dlm air 2..abg yus ckp.. oo.. ad la 2 muslihat dy.. aku lam air da terkapai2 nk mati da.. sbek aku dpt timbulkn dri aku.. air t
a tertelan tp air msok idung ye.. ahahah.. best gak dpt mndi tasik.. da 2 ta mndi pg mmg best la dpt mndi tasik.. agagagag..after water confident 2 ktorg msok tasik lg tpi pki life jacket lak.. perghh mmg best la part neh.. sbb dpt men air.. duk lam air 2.. jln2 lam bulatan.. best2.. baring atas air..syok!! da 2 pmpn kne nek da p sediakan mknan tuk lelaki.. laki2 byk atvty sket lam air.. dorg senang la.. pmpn leceh.. ad yg nanges la pe la.. tkot.. urm.. da 2 aku tlg la sediakan mkanan.. da 2 tyme sediakan mknan 2.. abg yus alahai bkn men lg plek beno la nan aku.. tp aku ta terpk pape pn.. terlupa jap besday aku tyme 2.. ngah syok2 mkn.. sembang2.. ttbe abg yus tarik pale aku ke blakang dy tuang ny campuran air kat pale aku.. meleleh2 la... telur tembelang+air tasik+air milo+pasir+bagai secukup ase kot.. mmg ta busok bau tengik la aku en.. aku ad nk maki hamun da.. da 2 sempat maman pgl aku simbah air milo.. sbek ta kne.. ahahaha.. dpn org rmi kot aku kne.. sume mmg tepuk tgn la.. da 2 dorg nyanyi lgu besday kat aku... thanx everyone..mmg 1st tyme kne trok la.. da 2 aku nan bau busuk ny nk p la bsoh pggan cwn aku 2.. ttbe sore dak2 memanggil aku ckp " unaaaa!!!!!!! lariii!!!" aku toleh je mmg abg yus nga keja aku..aku ap lg mmg splinter la aku bg.. ta kre da aku spe aku langgar..tp sbek sume phm akubgi laluan.. bijak sume.. smpi ke tasik aku lari.. jtuh pn aku ta kesa.. jnji aku ta kne lg.. sbek abg yus stop da.. maman ley muncul tye apsal.. mmg ta la kan..mmg abg yus da cam la kan mke aku neh.. abeh la aku pas neh..aku g toilet mmg mndi la aku nan air.. simbah gle2 aku...sto bdn aku bau telur.. tudung bju seluar.. perghh!! BUSUK!!! yus ko mmg nk kne la nan aku en.. sbek ko haih... tatau aku nk ckp..amboi dak2 sume bkn men lg ckp aku busuk.. bau telur la pe la.. mmg kne bhn je la aku.. haih.. sob2.. aku relax je ari 2.. aku tau aku mmg akan kne.. da 2 2nd day mmg lg parah la ktorg kne.. jungle tracking.. amek ko... mmg askar la ktorg neh.. meredah hutan cm ap.. da 2 kne selam lam air.. kotor kot...yuks! ad sto tmpt 2 ktorg kne smpi rmi2.. kne selam lam air je la.. da 2 ad lak halangan ny.. kayu2 bagai sume.. kne selam bwh kayu la plak.. smpi sto ujung ad cgu (crew) jge.. sorg2 kne tekan pale nan cgu 2.. ahahaha.. sbek aku ta kne.. aku cpt2 msok lam, air 2..ahahah..ta dpt kne kn..lau ta lg parah aku..tmpt yg ktorg berkumpul 2 tmpt pacat n lintah.. kne bertahan lam air selama 10 sec..abg yus tanak nmpk sto pale pn.. lau ad pale yg nek kne wat lagi skali.. mmg byk kali la kne wat..adoy.. aku da cm nk mati da neh.. da 2 abg yus nk pacat n lintah kua so kne men pusing la lam air so that bnda2 2 timbul ley nmpk.. da kne men pusing2 lam air.. after pusing je 2times..amek ko aku kne spu selut ke ap ntah yg abg yus 2 amek bwh tasik 2 kat muke..perghhh.. mmg ta mkn la aku en.. pnoh lam mlot aku.. da la aku
tgh2 anta pmpn n laki.. mmg ta la kne majal cm 2.. wtF? abg yus 2 mmg nk kne sepak trajang snaye.. sumpa aku da mncrot2.. maki hamun.. cam celaka.. tgn da la besa.. skati je tepek ntah bnda aptah kat muke aku.. aku mmg amek lgkah berjge2 kot nan dy.. aku mmg beware je.. tp sbek men pusing2 2 la distract aku sket.. ta pasan abg yus kat blakang.. mmg terbek la aku kne.. haih.. sabo je la..after taht ktorg g kat air kumbahan lak.. adoyai..lg ta senonoh.. nan busuk lg celaka..adoy.. pn kne thn nfs 10 sec.. 2kali kot kne wat.. semput gak la aku da.. ap ke trok la dorg neh.. abg yus ckp 2 track 2 abg yus n arwah kwn dy yg wat.. tyme dorg wat 2 jmpe ular besar mne ntah.. da cm anaconda da.. kwn abg yus 2 meninggal tatau la plak aku sal ap.. mmg jungle tracking 2 pusing sto tasik la.. lau kecik tape.. tasik bpk besar nk mampos.. last check kne spu mask kat mke.. abeh jerawat aku sume nek.. adoyai.. bnci siot! ta ilang2 jerawat aku smpi skank.. neh suda lbey neh.. da blek dri jungle tracking ktorg merentas lak tasik ke ujung.. sje mndi2 kat situ.. part yg 2 best la.. tp part bau tengik aku ta ilang2 lg.. telur still berbau kot kat aku.. sialan tol la.. tyme merentas tasik 2 sumpa best.. syok2 merentas tasik ttbe aku ase da kat tgh tasik da...perghh..mmg ta sgke la aku ley smpi tgh tasik en.. jernih gle babs la tasik 2.. mst la pki life jacket.. nk mati lau ta pki?? ahhaha.. tyme 2 best la.. da smpi kat ujung 2 ktorg mndi2.. spe2 yg bwk sbun ley la pki.. b4 grak abg yus ckp spe yg nk bwk sbun ke shampoo ke bwk la.. mmg sume bantai bwk la.. aku ta bwk la.. plak aku bwk kat camp 2 en.. ahahha..abg yus 2 mmg taley nk tgk air la sbb dy lau nmpk air ta reti duk dyam.. lompat lam air la.. terjun la pe la.. haih.. da 2 spe yg nk terjun ley la.. cm diving da...panjat pokok ph2 terjun.. ahhaha.. rmi gak la yg wat.. laki n pmpn spe nak bley.. tp laki free style.. pmpn mmg kne angkat baling nan abg yus la.. tatau asal dy wat cm2.. mgkn bhye kot lau lompat.. 2 sbb abg yuspgg life jacket then angkat lps kan.. dri situ aku tgk mmg abg yus 2 kuat org nya.. n sgt la ganas.. ahahha.. aku ta la wat.. tanak aku.. kang lemas aku dpn laki gak.. tanak2..ahahhaa..leader aku si paan 2 pn wat.. free style dy kasi cntek ny.. smart la style dy lompat.. da 2 wan pn lompat gak.. tp style bese je.. rmi la laki wat mcm2 style.. da bese terjun air la 2...mcm2 gaye dorg wat.. ahahha.. ad yg testing2 gaya ta pnh wat pn ad.. ahhaha.. ske tgk gelagat msg2.. abg azmir 2 pn sme terjun gak.. haih..tkot aku tgk dorg.. gns ngat la laki terjun neh...abeh sal mndi.. kte g lak game tyme ptg.. ptg ad kayak.. aku ta join la.. tanak aku panas terik msok tasik.. mmg ank kel la aku en.. tp ttbe abg yus bek aty tye spe yg nk men kayak n spe tanak nk rehat nk tdo..spe tanak duk tepi.. aku kebal kot kua.. da 2 fira teha eca kua.. nad n aa je nk men kayak.. aku pedulik ap.. yg pntg aku tanak..da 2 si paan pn tanak aku tgk.. dasat sorg2 tanak.. rmi gak la tanak.. aku riso je kne pape.. after dy da sttle kan nan dak2 kayak dy g kat ktorg.. dy ckp korg tanak kayak en..kte wat rakit ea.. aku igt dy mara ktorg ta join kayak..upenye dy ta mara pn.. siap suh ktorg wat rakit lg..ktorg sume on je la.. ahhaha.. rakit je kot... tp nk wat bkn sng.. parah gak la.. pnt kayak n wat rakit sme je.. aku wat nan dak amirul neh.. junior CS.. aku nan dy mmg mrepek gak la wat rakit 2 hahahah.. ad sorg lg bdk nan aku.. ttbe aku ta igt spe.. dak 2 mmg aku knl..spe ea?? fira ke?? ntah.. ahahhaha.. tape2 t aku igt blek.. jnji bercntum buluh 2 jnji agak2 kukuh aku ok da.. luka2 gak la aku wat kayak 2.. tarik tali 2 kasi ketat sume.. berbekas2 gak la.. aduh.. pnt gle.. 2 rakit dapat ktorg siapkan tp tatau la kukuh ta.. jnji siap sblm abg yus blek.. ahahha.. da 2 after dak2 kayak blek sume abg yus p la test rakit ktorg neh.. tatau la kukuh ta.. aku ta amek port da.. best gak wat rakit 2.. ad pengalaman..t sng la nk wat lg..hehhehe..

setiap mlm 2nd day kat camp mst la ad malam kebudayaan en.. 2 mmg wajib la lam camp.. n aku paling la ta ske..cam celaka.. da la nan pnt ny.. nan tade idea ny nk wat pe.. last min kot ktorg punye.. jap nk wat choral speaking jap nk blakon jap nk nyanyi.. adoyai.. da bergado ant senior nan junior.. junior CS la neh ta puas aty lak nan ktorg..neh cte group aku la.. ad dak junior 4 org neh ta puas.. idea tanak bg.. da 2 complain idea yg ktorg sumbangkan.. mmg paan leader group aku 2 hangin la..ktorg wat choral speaking + nyanyi lgu enjit2 semut..lirik masing2 la.. da 2 dak 4 ekor 2 ley ckp " igt wat cmneh abg yus ske la?" dak 2 si paan ckp la " abeh 2 nk wat pe.." dorg ckp nyanyi lgu ap ntah.. paan ckp" kalo wat cm2 abg yus ske la?" dorg ckp kte try la tgk ske ta.. cam bangang ta?? sme je kot..da cm 2 group da.. sto senior sto junior.. mne ta ye ny ktorg nga discuss dorg ley lak nyanyi2..ap kejadah ny.. sbek aku elok je mlm 2.. lau ta mmg kne sound la.. ttbe zett da out..da ta sehat lak.. da tatau nk wat ap.. si paan da cm frust blek da..dy ckp kat aku dy mmg ta ske mlm kebudayaan neh.. sme la kte paan oii.. da 2 aku arrange nan paan n harith.. adoyai.. kesian group aku neh.. da jd cam ap da.. sbek lirik tuk enjit2 semut msg2 da wat.. lau ta hanco..aku tye paan cne.. discuss pe sume last2 wat enjit2 semut je..ad la plak nk tarik dri la pe la.. ap la dorg neh.. mke paan aku tgk da cm kesian da.. haih.. alahai..tyme persembahan ktorg sgt la klaka.. start dri aa yg lpe lirik.. org seterusnya tros lpe gak.. ad yg lpe ad yg salah tempo.. adoyai..yg aku lg klaka..smpi kat aku n fira pn ley lupe gak.. ahhaha..blagak tanak bawak lirik da 2 ttbe lpe mmg ta kne glak la.. ahahah.. lirik aku sket je..cne ntah ley lpe..neh gara2 fira slp.. dye g ckp his bkn her.. mmg aku pn sangkut slp la.. ahahha.. lirik ktorg cmneh..
her name is una, asik kne majal, (fira's line)
this is shafira yg tergolek dalam paya, (una's line)
pacat lintah bagai sume aku da jmpe, (fira's line)
ap boley buat, sudah itu nasib kte.. (una's line)

cne la aku ley lpe bnda simple 2.. mmg last aku ckp aku da lpe la.. mmg aku ta henti glak la kt dpn 2.. mmg ta cover da aku glak.. sume org glak kot.. aku ase ktorg ny persembahan ta la best tp wat sume org gelak dri awl smpi abeh.. ahahha.. sume bg support.. siap tepuk sme2 gak ikot rhythm..ahahha..tade la siyes sgt en.. at least sume glak.. da 2 pas sorg2 salah..aku lg kne bhn nan abg yus.. dye ckp " ad org 2 confident ta bwk lirik, da 2 dy yg lpe.. ahahhahaha" mmg kne glak la aku... ahahha.. mmg aku n fira je kot ta bwk lirik yg len sume pgg buku 2lis lirik 2.. ahahaha..2 la nseb aku mlm 2.. pape pn.. klaka gak la.. nantok tayah ckp la.. sgt kot.. mlm sabtu neh tdo kat dewan lg.. sbb khemah pmpn ad yg bersemut api la.. khemah aku la 2.. dasat tol.. syok dpt tdo kat dewan.. tp sakit bdn blakang sume la..better la dri tdo kat khemah lg sakit bdn
btu2 sume.. heheh.. da 2 aku dgr abg azmir ckp jgn ngadap o tgk tasik.. ktorg da la tdo sebelah je tsik.. terbukak la 2 dewan ktorg.. sume lju je tdo.. hahah..

23/1/2011....finally ari yg dinanti2kan kami semua.. ahahah.. mmg sume mke pnt la.. da 2 pg2 2 ktorg wat poco2.. best lorh.. non-stop poco2..bkn lgu poco2 jek.. mcm2 lgu ktorg wat tp step sme nan poco2.. ahhaha..mcm2 la gelagat abg yus 2.. mmg hyper active terlbey la dy 2.. ta reti duk dyam.. ahhaha... dak2 laki pn mcm2 gelagat dorg.. lbey2 lgi si maman 2.. ahahaha.. sgt comel wat poco2.. ag gye.. paan lak ley join man wat gye 2.. alahai.. comey tol.. wan lg la.. hahha.. bpk keras ko wan nari poco2.. ahahha..exercise.. best!! after 2 ad la beberapa game ktorg men..pmpn game len laki game len.. pmpn ny game da cm ley semput la.. nan dak2 men tpo ny.. dak laki ny game ley jdi gila la.. ksot sbelah cmpk kat mne2.. da 2 sto group lelaki bersilang tgn pgg taley lpas kan.. kne cri nk pki ksot tanpa pgg ksot 2.. lg parah.. ahahah..kesian aku tgk sorg2..ahaha..adoyai.. mcm2 la terjdi tyme camp neh.. klaka2.. ad yg best ad yg ta best ad yg cm celaka ad yg kne majal adoyai.. ntah la.. overall tatau nk ckp cne.. ahahha.. tp sadis gak ble abg yus n crew sume kasi speech.. ye la.. 3 ari nan dorg sume mcm2 jdi.. dorg gak la yg ajar ktorg mcm2 n dorg gak la yg manjaga ktorg.. wahh.. sadis ny aku.. kdg2 rndu gak nk tgk gelagat abg yus yg ta reti duk dyam 2.. he's a funny guy la snaye.. pndi wat lwk. tp lau dy da glak mmg taley benti.. tatau asl.. susa nk suh dy stop glak.. gla..ahahah..

finally sume hepy dpt blek nan slamatny n aman damai.. aku ase sume cm da tanak g lg da camp 2.. ahhaha.. tp spe yg minat 2 mgkn la nk g... tp lau aku mmg tanak la.. aku lau nk g pn sbb nk men tasik.. tp abg yus n crew ad ckp lau lam tasik jgn ske sgt.. phm2 je la..hehehhe.. n aku ase neh bley thn gempak gak la aku kne tyme besday aku.. yela salu ny aku la yg knekan org tyme besday.. skank amek ko.. ko lak kne una.. ahahha.. tp ap ad hal.. fun jgak.. n best gak rmi 2 smbut besday aku.. nan org yg ta knl lg en.. ahahah.. thanx abg yus n crew DRFC.. ahhaha..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: